Rytmiczna zabawa w świetlicy – najmłodsze dzieci roztańczyły się podczas karaoke.

Rytmiczne karaoke było nie tylko świetną zabawą, ale także doskonałą formą aktywności fizycznej. Ta dynamiczna zabawa taneczna sprawiła, że dzieci mogły się poruszać, wyrażając siebie poprzez ruch i gestykulację. Poprzez energiczne tańce i radosne śpiewanie, uczestnicy spędzili czas w sposób aktywny i pełen energii.

Jednak najważniejsze jest to, że karaoke w świetlicy było doskonałą okazją do budowania więzi społecznych i integracji grupowej. Dzieci miały szansę wspólnie się bawić, zachęcać się nawzajem i wspólnie cieszyć z każdego występu. To wydarzenie pokazało, jak muzyka może przyczynić się do budowania pozytywnych relacji i wzmacniania więzi między dziećmi.

Podsumowując, dzisiejsze rytmiczne karaoke w świetlicy szkolnej było niezapomnianym przeżyciem dla najmłodszych uczniów. Poprzez śpiew, taniec i radość, dzieci nie tylko świetnie się bawiły, ale również wzmacniały swoje relacje i rozwijały swoje umiejętności artystyczne. Takie wydarzenia są nie tylko doskonałą formą rozrywki, ale także ważnym elementem w budowaniu pozytywnego środowiska szkolnego.


Podłoga interaktywna – nowoczesne narzędzie edukacyjne w naszej szkole

W naszej szkole, podłoga interaktywna stała się centrum aktywności na świetlicy. Uczniowie chętnie spędzają czas na interaktywnych zajęciach, które nie tylko dostarczają im wiedzy, ale również pobudzają do ruchu i współpracy. Nauczyciele korzystają z tej nowoczesnej technologii, aby uatrakcyjnić swoje lekcje i zapewnić interaktywne doświadczenia naukowe.

Jednakże, interaktywna podłoga to nie tylko narzędzie edukacyjne. Dzięki swojej uniwersalności, może być wykorzystywana do różnych celów, takich jak integracja społeczna poprzez wspólne zabawy czy relaksacja poprzez ćwiczenia fizyczne.

Podsumowując, interaktywna podłoga w naszej szkole podstawowej to doskonały przykład wykorzystania nowoczesnej technologii w celu wspierania edukacji i rozwoju uczniów. Dzięki temu innowacyjnemu narzędziu, nauka staje się nie tylko skuteczniejsza, ale również przyjemniejsza i bardziej angażująca dla wszystkich uczestników procesu edukacyjnego.


Kreatywne zajęcia szydełkowania dla najmłodszych w szkolnej świetlicy – od prostych łańcuszków do uroczych czapek

Jedną z najnowszych inicjatyw, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród dzieci z klas 1-3, są zajęcia nauki szydełkowania w szkolnej świetlicy.

Nauka szydełkowania to nie tylko świetny sposób na rozwijanie zdolności manualnych, ale również doskonała okazja do kształtowania cierpliwości, koncentracji oraz wyobraźni. Zajęcia te prowadzone są przez  nauczycielkę, która pomaga uczniom odkryć tajniki tego tradycyjnego rzemiosła.

Rozpoczynając od prostych łańcuszków, uczniowie stopniowo zdobywają nowe umiejętności, poznając różne techniki. Poprzez praktyczne działanie, dzieci uczą się podstawowych kroków, takich jak robienie oczek łańcuszkowych i stałych. Z czasem, nabierają pewności siebie.

Jednym z najbardziej ekscytujących momentów dla uczniów jest możliwość stworzenia własnej czapki. To nie tylko nagroda za ich wysiłek i zaangażowanie, ale również świetna okazja do wyrażenia własnej kreatywności.

Zajęcia szydełkowania nie tylko uczą dzieci praktycznych umiejętności, ale również rozwijają ich wyobraźnię i kreatywność. Dodatkowo, działania te promują współpracę i integrację w grupie, gdyż uczniowie wspólnie dzielą się wiedzą i wspierają się nawzajem w trakcie pracy nad projektami.

Wszystkie te czynniki sprawiają, że zajęcia szydełkowania w szkolnej świetlicy są nie tylko edukacyjne, ale również niezwykle satysfakcjonujące i inspirujące dla naszych najmłodszych uczniów. Dzięki nim, dzieci mają szansę odkryć swoje ukryte talenty i rozwijać się w różnych dziedzinach, zapewniając tym samym pełniejszy i bardziej wszechstronny rozwój w szkolnym środowisku.